معرفی بهترین مارک های سایه و مداد ابرو در سال 1400

وبلاگی آموزشی برای مسایل و دغدغه های روزمره

معرفی بهترین مارک های سایه و مداد ابرو در سال 1400

۱۷ بازديد
بهترین مارک های سایه و مداد ابرو

بهترین مارک های سایه و مداد ابرو را به خانم هایی که می خواهند ابروهای زیبا و جذاب داشته باشند معرفی خواهیم کرد. مارک سایه ابرو و مارک مداد ابرو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است به طوری که اشتباه انتخاب کردن این لوازم آرایشی می تواند صدمات جبران ناپذیری برای شما داشته باشد.

 

اکثر خانم ها علاقه ای به انجام تاتو ندارند و ترجیح می دهند با بهره گرفتن از لوازم آرایشی ، زیبایی ابروهای خود را دو چندان کنند. باید به خاطر داشته باشید که برای جلوه دادن به ابروهای تان حتما از محصولات مخصوص ابرو استفاده کنید. در غیر این صورت استفاده از محصولات دیگر که مخصوص ابرو نیستند امکان آسیب رساندن به ابروهای تان را در پی خواهد داشت.

به همین جهت ما در اینجا شما را با مدادها و سایه های مخصوص ابروی صد در صد تایید شده آشنا می کنیم.

 



Catwalk Star Eyebrow Powder (beyu)
 
ست سایه ابرو    

بهترین مارک های سایه و مداد ابرو

سایه پودری ابرو بی یو همراه برس مخصوص، دارای بافت پودری- کرمی که کاربرد آسان و دوام طولانی مدت را در پی خواهد داشت. از مزیت های این محصول نسبت به محصولات مشابه دیگر دارا بودن سه رنگ متفاوت در یک پکیج است. برای دقیق تر و آسان تر  شدن  آرایش ابرو های تان می توانید این محصولات را همراه الگو های ابرو استفاده کنید.



 
مداد ابروی ضدآب

بهترین مارک های سایه و مداد ابرو

مداد ابروی با بافت بسیار بادوام، مقاوم در برابر آب و تعریق؛ ایده آل برای فرم دادن به ابروها و پر کردن نقاط خالی ابرو.





 
مداد ابرو

بهترین مارک های سایه و مداد ابرو

مداد ابرو بورژوا یک محصول مناسب جهت ایجاد رنگ و فرم دهی دقیق برای ابروها ست. دارای برس ویژه جهت یکدست سازی، پخش و یکنواخت کردن رنگ بوده وهمچنین ابروها را مرتب می کند.این محصول در شش رنگ متفاوت ارائه می شود که امکان انتخاب رنگ را متناسب با ابرو هایتان به شما می دهد.






مداد ابروی برس دار

بهترین مارک های سایه و مداد ابرو

محصولی ایده  آل برای داشتن ابروهایی پهن و طبیعی.شکل مدادی محصول و اپلیکاتور مخصوص آن باعث سهولت در استفاده از این محصول می شود.ابتدا به وسیله برس ابروها را فرم دهید، سپس با مداد خط های پهن و کوتاهی درون ابروها بکشید و مجددا از برس محصول استفاده کنید تا نتیجه طبیعی تری را به دست آورید. با فرمولاسیون مقاوم در آب و مناسب برای چشم های حساس و مورد تایید متخصصان چشم.






مداد ابرو

بهترین مارک های سایه و مداد ابرو

مداد ابرو کاراجا در چهار رنگ متفاوت، دارای فرمولاسیون ویژه برای شکل دادن  و پر کردن نقاط خالی ابرو. از دیگر مزایای این محصول دوام طولانی مدت آن است.






ست سایه ابرو

بهترین مارک های سایه و مداد ابرو

دو سایه ابرو پودری که ابروهای شما را برجسته می سازد و در عین حال حالت طبیعی آنها را حفظ می کند. این ست حاوی یک اپلیکاتور و چند الگوی ابروست تا بتوانید ابروهای خود را به خوبی شکل دهید. برای دیدن لیست بهترین برند های سایه ابرو اینجا رو کلیک کنید.





مداد ابروی ماژیکی بادوام

بهترین مارک های سایه و مداد ابرو

این مداد ابرو با فرمولاسیون مایع ویژه خود، به ابروهای شما رنگ طبیعی می بخشد و آنها را مرتب و زیبا نشان می دهد. با این محصول به راحتی می توانید ابروهای خود را پر و پهن نشان دهید و با اپلیکاتور فوق العاده باریک آن، ناهمواری های ابرو را اصلاح کنید. فرمولاسیون ویژه این محصول تمام روز روی ابرو باقی می ماند؛ بدون آنکه پخش شود! موجود در سه رنگ!





مداد ابروی ماژیکی   

بهترین مارک های سایه و مداد ابرو

مداد ابرو مایع و نیمه شفاف با اپلیکاتور نمدی. این محصول با کاربردی آسان برای پر کردن نقاط خالی ابرو با رنگی ملایم و طبیعی به کار می رود  که در صورت تمایل می توانید با چند بار استفاده رنگ آن را برجسته تر کنید.

این  محصول بدون ایجاد خشکی و چسبندگی در سطح ابرو احساس راحتی در طول زمان استفاده را برای شما به ارمغان می آورد. دوام بالای این محصول مزیت دیگر آن به حساب می آید.



منبع : samatak

اضافه کردن سایه (Drop Shadow) در فتوشاپ

مرحله 1: لایه متن یا تصویر را انتخاب کنید.

قبل از ایجاد یک drop shadow باید لایه مورد نظر را از پنل لایه ها انتخاب کند و با کلیک روی متن یا تصویر مورد نظر، آن را برجسته کنید. حالا دقیقاً مشخص است که سایه کجا باید اعمال شود.

در این مثال، سایه را به یک متن اضافه می کنیم اما مراحل آن مشابه با اضافه کردن سایه به لایه تصویر است.

مرحله 2: Layer Effects > Drop Shadow را انتخاب کنید.

منبع

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.